24 Kasım 2018 Cumartesi

Öğrencisiyle ilişkisi olan akademisyenden şaşırtan savunma!



EGE Ãœniversitesi Konservatuvarı öğretim görevlisi A.A.'nın (38), aynı okuldaki son sınıf öğrencisi ve sevgilisi G.B.A.'yı (27) dövdüğü gerekçesiyle, 1 yıldan 7 yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılandığı davaya devam edildi. A.A. savunmasında, "1.85 boyunda olmam ve 25 sene spor yapmam nedeniyle, iki saat boyunca narin bir bayanı darp etsem sonuçları bu olmazdı. Åžiddet uygulamadım" dedi.
Öğ

Ege Ãœniversitesi Konservatuvarı Temel Bilimler Bölümü son sınıf öğrencisi G.B.A., aynı bölümde öğretim görevlisi olarak görev yapan eski sevgilisi A.A.’nın geçen yıl 10 ve 29 Ekim tarihlerinde kendisine ÅŸiddet uyguladığı iddiasıyla Ä°zmir Cumhuriyet BaÅŸsavcılığı’na suç duyurusunda bulundu. Savcılık,  A.A. hakkında ‘hakaret, tehdit ve yaralama’ suçlarından 1 yıldan 7 yıla kadar hapis cezası istemiyle iddianame hazırladı. Ä°ddianamede, A.A.’nın, hakaret ve tehditte bulunduÄŸu G.B.A.’nın ayak parmağını kırdığı, vücudunda basit tıbbi müdahaleyle iyileÅŸmeyecek hafif kırığa yol açan ÅŸiddet uyguladığı anlatıldı. Ä°ddianame Ä°zmir 25. Asliye Ceza Mahkemesi tarafından kabul edilerek, dava açıldı. Davanın ilk duruÅŸması geçtiÄŸimiz 10 Temmuz’da görüldü. DuruÅŸmada ifade veren G.B.A., A.A.’nın sürekli kafasında bir ÅŸeyler kurduÄŸunu, kıskançlık ve güvensizlik problemi bulunduÄŸunu öne sürerek, “10 Ekim 2017 tarihinde, yine kıskançlık ve güvensizlik yüzünden benimle tartışmaya baÅŸladı. Saçımdan tutup yerde sürükledi ve yüzüme vurmaya baÅŸladı. Durmadan küfürler ve tehditler savuruyordu, karşı koyamadım. Elinde bıçak vardı ve ‘Seni öldüreceÄŸim’ diyerek, bağırdı. Vücudumun birçok yerinde morluklar oluÅŸmasına raÄŸmen korktuÄŸum için ne karakola gidebildim ne de aileme durumu anlatabildim. Müzik grubunun menajerliÄŸini yaptığım için, bir süre daha mecburen görüşmeye devam ettik” dedi.

‘SENÄ° ÖLDÃœRECEĞİM’

Bu olayın ardından A.A.’nın, kendisini konuÅŸmak için bir mekana çağırdığını kaydeden G.B.A., yaÅŸadıklarını şöyle anlattı:

“‘Kimse bana destek olmuyor, sen de olmuyorsun, komaya girene kadar içeceÄŸim’ diyerek, gitti. Saatlerce telefonlarıma cevap vermeyince endiÅŸelenerek evine gittim. Bir problem olmadığını anlayınca, iliÅŸkiye devam edemeyeceÄŸimi ve ayrılmak istediÄŸimi söyledim. EÅŸyalarımı toplarken deliye döndü ve evde bulunan metal çamaşır askısını üzerime fırlattı. ‘Sen bittin, seni öldüreceÄŸim’ diyerek, kafamı yere vurdu. Ardından yüzüme ve sol kulağıma vurdu. Bir yandan vururken bir yandan da ‘Bunlar bizi güçlü yapacak’ diyordu. Yaklaşık iki saat boyunca ÅŸiddet devam etti ve saat 02.00 gibi beni evden attı. O esnada kız kardeÅŸi B. beni aradı ve yanına çağırdı. Ben de ailemin beni o halde görmesini istemediÄŸim ve gidecek baÅŸka yerim olmadığı için mecburen gittim. Birlikte hastaneye gittik, ayak parmağım kırılmış. B., oradakilere benim merdivenden düştüğümü söyledi ama doktorlar inanmadı. O evden saÄŸ çıkabildiÄŸime seviniyorum.”
title=
‘KENDÄ°SÄ°NÄ° ATMAMASI İÇİN ÃœZERÄ°NE OTURDUM’

Davanın ikinci duruÅŸmasına ise sanık A.A. ve maÄŸdur G.B.A. ile tarafların avukatları katıldı. A.A., savunmasında G.B.A.’ya herhangi bir ÅŸiddet uygulamadığını öne sürerek, “Olay gecesi G.B.A. evime geldi. Daha önce kendisine zarar verdiÄŸi için yine kendisine zarar verebileceÄŸi düşüncesiyle evime aldım. Eve girince, ‘Sen beni bitiremezsin, ben seni bitireceÄŸim’ diyerek bağırmaya baÅŸladı. Vücudunun deÄŸiÅŸik yerlerine vurdu. EÅŸyaları dağıttı, yere attı. Pencereye koÅŸtu, kendisini atmak istedi. Buna engel olmak için onu bacaklarından tuttum, yere yatırdım. Ellerimle ellerini tuttum. Kafasını yere vurmaya devam edince, iki kolunu tek dizimin altına sıkıştırdım. Kafasını da vurmaması için diÄŸer elimle kafasını tuttum. 1.85 boyunda olmam ve 25 sene spor yapmam nedeniyle, iki saat boyunca narin bir bayanı darp etsem sonuçları bu olmazdı. Åžiddet uygulamadım. G.B.A.’nın psikoterapiye ihtiyacı olduÄŸunu düşünüyorum” dedi.

A.A.’nın kardeÅŸi B.Ç. de tanık olarak verdiÄŸi ifadesinde G.B.A.’nın evine geldiÄŸini vurgulayarak,  “Alkollü olduÄŸu anlaşılıyordu. Ne olduÄŸunu sorduÄŸum da aÄŸabeyimin kendisini dövdüğünü ve yerlerde sürüdüğünü söyledi. AÄŸabeyim birkaç kere G.’yi aradı. O açmayınca ben açtım. G.’nin az önce kendisiyle birlikte olduÄŸunu, birkaç kere intihar etmeye kalkıştığını, pencerelerle kapıları kapatmam gerektiÄŸini söyledi. Daha sonra birlikte hastaneye gittik” diye konuÅŸtu. DuruÅŸma, ertelendi.

Kaynak: Hürriyet


Öğrencisiyle ilişkisi olan akademisyenden şaşırtan savunma!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder